A cégalapítás nem is olyan bonyolult, mint gondolnánk.

Szponzorált tartalom

Cégalapítás

Cégalapítás

Amikor valaki vállalkozásba kezd, olykor az álmai útjába ered és azokat váltja valóra. Ami igen bátor és dicséretes dolog, azonban vannak olyan részei is, melyek nem biztos, hogy komfortosak. Ilyen a cégalapítás is, mellyel kapcsolatban sok tévhit él az emberek fejében, az egész inkább nyűgnek és hosszadalmas dolognak tűnik. Főleg, ha mi magunk intézünk mindent. Ebben is segítséget nyújt azonban a szekhelyszolgaltas24.hu.

Cégalapítás előtt számos fontos döntést kell meghozni. Első és legfontosabb kérdés, hogy milyen vállalkozási forma a legmegfelelőbb az adott üzleti célokhoz és tevékenységekhez. Magyarországon a leggyakoribb vállalkozási formák az egyéni vállalkozó, a betéti társaság, a korlátolt felelősségű társaság, valamint a részvénytársaság. A vállalkozási forma kiválasztásakor fontos figyelembe venni a jogi és adózási következményeket, a felelősség kérdését, a szükséges tőkét és az adminisztrációs követelményeket. Az adózás terén is vannak eltérések az egyes vállalkozási formák között, ezért fontos alaposan megismerni a különböző lehetőségeket és döntést hozni ezek alapján.

Egy másik fontos döntés a cég nevének és székhelyének kiválasztása. A cég neve legyen könnyen megjegyezhető, azonosítható és lehetőleg egyedi. A székhely kiválasztása is fontos, hiszen a cégnek jogilag egy helyen kell bejegyzettnek lennie. A székhely lehet a tulajdonos lakcíme, de lehet bérelt iroda vagy székhelyszolgáltató által biztosított cím is. Utóbbi egyre népszerűbb hazánkban is, hisz igen sok terhet le tud venni a vállalkozó válláról az, ha az ilyen ügyeket székhelyszolgáltatóra bízza. És ilyen szolgáltatásokat kínál magas minőségben a szekhelyszolgaltatas24.hu.

A cégalapításhoz az üzleti terv elkészítése is szükséges. Az üzleti tervben rögzíteni kell a vállalkozás céljait, a tevékenységi köröket, a várható bevételeket és költségeket, az üzleti modellt és a piaci környezetet. Az üzleti terv készítése segít átlátni a vállalkozás lehetséges kockázatait és lehetőségeit, fontos továbbá a cégalapításhoz szükséges dokumentumok összegyűjtése és azok elkészítése. Ez magában foglalja a cég alapító okiratát, az ügyvezető kinevezését, a székhely bejelentését és az adószám igénylését. Mindebben segítségünkre lehet a szekhelyszolgaltatas24.hu, akik több ügyvédi irodával együttműködésben dolgoznak.

Egy vállalkozás életében a kezdeti dolgok finanszírozása létkérdés, már csak azért is, mert egy vállalkozás elindítása jelentős anyagi erőforrásokat igényel, így előre meg kell határozni azt, hogy mennyi pénzre lesz szükségünk az első hónapokban. Aztán, mikor a bevételek már kezdenek érkezni, egy kicsit fellélegezhetünk. A székhelyszolgáltatással egyébként spórolni is lehet, hisz nem kell irodát bérelni, nem kell külön alkalmazottat fizetni azért, hogy átvegye és iktassa a leveleket. A szekhelyszolgaltatas24.hu mindezt leveszi a vállunkról.

Nem véletlen, hogy a székhelyszolgáltatás olyan lehetőség, amelyet egyre több vállalkozó választ az utóbbi években. Ez azért van, mert számos előnnyel jár, amelyek segíthetnek a vállalkozás sikeres elindításában és működtetésében. Először is, az egyik legnagyobb előnye a székhelyszolgáltatásnak az adminisztrációs teendők csökkentése.

Különösen induló vagy kisvállalkozások esetében fontos, hogy az ember a munkájára összpontosítson és ne vesztegesse el az idejét adminisztratív feladatokra. Ha székhelyszolgáltató segítségét vesszük igénybe, akkor például nem kell a postai küldemények átvételével bajlódni. Mindezt elvégzi helyettünk a szekhelyszolgaltatas24.hu, a kapott leveleket be is szkennelik és elektronikusan máris továbbítják nekünk.

A szekhelyszolgaltatas24.hu segítségével ráadásul igen sok költséget is megtakaríthatunk. Nem kell irodát bérelnünk, azt berendeznünk, karbantartanunk, fizetni a rezsit és így tovább. Ez különösen akkor fontos, hogy ha még most kezdünk vállalkozásba. A cégalapítás során már ezekre a kérdésekre is választ kell adni, tehát érdemes előre gondolkodni több szempontból is.

Ha székhelyszolgáltatót választunk, és ezt már a cégalapítás során elhatározzuk, akkor a szekhelyszolgaltatas24.hu segítségével biztosak lehetünk abban, hogy a küldeményeink pontosan át lesznek véve és kezelve lesznek. Ez azt is jelenti, hogy nem kell a postán sorba állni, hogy egy fárasztó munkanap után át tudjuk venni a leveleinket.

Amikor valaki az otthonába jelenti be a cégét, azzal sok mindent kockáztat. Például a hatósági kényszerintézkedéseket, azonban, ha a szekhelyszolgaltatas24.hu szolgáltatásait vesszük igénybe, akkor nem fordulhat elő, hogy a hatóság váratlanul betoppan az otthonunkba. Hisz a vállalkozás székhelye nem ott van. A székhely kiválasztása az egyik legfontosabb döntés, amelyet egy vállalkozás tulajdonosa a cég alapítása során hoz. A megfelelő székhely kiválasztása számos előnnyel járhat, mint például adózási előnyök, ügyviteli könnyítések, hatósági eljárások megkönnyítése. A megfelelő székhely kiválasztásával a vállalkozás tulajdonosa hatékonyabban tudja kezelni a céggel kapcsolatos ügyeket, valamint az ügyfelek és partnerek számára is biztonságot és megbízhatóságot sugallhat.