Szponzorált tartalom
Tegyük fel, hogy rendelkezik egy weboldallal, melyhez kapcsolódóan kereskedelmi tevékenységet végez, azaz azon keresztül árusít, elad valamit. Ekkor nyilván nem jönne rosszul Önnek, ha ezt a honlapot aztán a lehető legtöbb ember megismerné az országban – vagy éppen a világban. Ennek azonban költségvonzata van. A hwellkft.hu révén azonban ez a költség nem lesz akkora, mintha az ember a reklámozást hagyományos módon, a hagyományos kereteken belül képzelné el. A keresőoptimalizálás nem is igazán minősül hirdetésnek, hiszen nem arról van szó, hogy az ügyfél honlapja közvetlenül reklámozásra kerül. Ezzel szemben a keresőoptimalizálás arról szól, hogy a honlapot egy elkötelezett team különféle módszerekkel (bizonyos keresőszavakra) előrébb juttatja a Google keresési rendszerében. Így aztán a weblap jóval előkelőbb helyet tud elfoglalni a keresési listán, ami egyúttal több látogatót is jelent, ami pedig több bevételt, ha a látogatók aztán üzletet is kötnek az oldalon. Így fogja az optimalizálás behozni az árát, hiszen tulajdonképpen közvetett reklámozást jelent. Mivel nem kell hozzá kisebbfajta vagyon, hogy egy ilyen folyamatot elindítson az ember, gyakorlatilag bárki élhet vele!